|
|
|
|
MicoB Automatic A3
Pridružen/-a: 02.10. 2015, 20:03 Prispevkov: 1
|
|
|
|
|
|
|
Objavljeno: 06 Nov 2015 22:50 Naslov sporočila: Tomos CTX/E90 problem (ne vleče) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pozdravljeni,
oglašam se na forumu z nekaj vprašanji, saj vem, da se tukaj najde nekdo, ki se spozna na tomos motorje bolje od mene
Zadeva je sledeča...pred nekaj tedni sem dobil motor od kolega (FOR FREE):
ogrodje ATX z motorjem od CTX in cilindrom ter glavo od E90. Motor je stal nekaj časa (približno 2 leti) in tako po prvem poskusu
vžiga je motor težko vžgal, menjal svečko vendar je bilo še vedno potrebno "porivanje".
Ko je motor vžgal je bil problem speljevanja, ker je takoj ugasnil. Normalno nisem mogel speljati, moral sem ga ful pod obrati
držati in sem komaj speljal tako da ni ugasnil.
Potem tudi ko sem se v 1. prestavi peljal in sem dal v 2. prestavo je v breg izgubil obrate in ni vlekel nikamor več.
Nič, sem rekel dovolj, treba bo razdreti motor vse pregledatiin prečistiti itd.
Po odprtju motorja so bile sledeče težave:
- "razletena" sklopka oz. ni bila sestavljena kot bi morala biti in res čudno, da je sploh šlo prestavljati
- fuč ležaji in semeringi glavne gredi
- prebijanje elektrike (kabli stari in razpokani)
- vrh bata razpokan in ga je kr malo manjkalo
- glava oz. kapa cilindra imela neko pušoo vprešano, kamo se je zavijačila svečka (nekaj doma delano)
- umazan in capacane dize uplinjača
...ampak ojnica brez zračnosti, cilinder je tudi OK (brez risov, tudi pregret ni) :)
Tako je bila potrebna obnova: nov bat L 48, novi ležaji in semeringi (za gred, sklopko, sornik-bat), nove platine, novi kabli (štrom), obnovljena sklopka, nove lamele, nova svečka in seveda druga glava/kapa cilindra, menjan in prečiščen tudi uplinjač z enakim...
Motor danes sestaljen, seveda je po nekaj pritistkih lepo vžgal. V prostem teku veliko bolj normalno "lavfa", še vedno pa malo težje vleče v nižjih obratih.
Prva zelo potegne, pa druga tudi potem 3, 4 in 5 pa ni kaj več...
Zdaj pa ne vem če je potrebno nastaviti uplinjač, gor je verjetno BING 18 uplinjač... piše BING, na drugi strani pa so neke oznake
1/20/103
na sliki bivši uplinjač, zdaj je gor isti samo da je vse original kot mora biti...
na sliki prejšnji uplinjač, zdaj je gor isti samo da je vse original kot mora biti...
Nastavlja pa se lahko prosti tek in pa neki vijak za zrak (mislim da je za zrak), diza notri pa je 40 (ne vem če je original).
Mogoče je problem v zobnikih, saj je prednji zobnik 12 zadnji pa 32 zobov in pa izpuh je gor MF POWER.
Slika motorja (zelo je umazan):
Hvala za odgovore |
|
|
|
|
|
|
|
automatic_7 Automatic A3
Pridružen/-a: 10.12. 2009, 20:46 Prispevkov: 10
|
|
|
|
|
|
|
Objavljeno: 19 Nov 2016 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|