Pixelated a phpBB Template by SkaidonDesigns
 
Tomos Forum Seznam forumov Tomos Forum
forum o naših mopedih
  Registriraj se
Pogosta vprašanja
Išči
Seznam članov
Skupine uporabnikov
Tvoj profil
Zasebna sporočila
Prijava




Tomos CTX/E90 problem (ne vleče)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tomos Forum Seznam forumov -> Delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MicoB
Automatic A3


Pridružen/-a: 02.10. 2015, 20:03
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2015 22:50    Naslov sporočila: Tomos CTX/E90 problem (ne vleče) Odgovori s citatom
Pozdravljeni,

oglašam se na forumu z nekaj vprašanji, saj vem, da se tukaj najde nekdo, ki se spozna na tomos motorje bolje od mene Č:D

Zadeva je sledeča...pred nekaj tedni sem dobil motor od kolega (FOR FREE):

ogrodje ATX z motorjem od CTX in cilindrom ter glavo od E90. Motor je stal nekaj časa (približno 2 leti) in tako po prvem poskusu

vžiga je motor težko vžgal, menjal svečko vendar je bilo še vedno potrebno "porivanje".

Ko je motor vžgal je bil problem speljevanja, ker je takoj ugasnil. Normalno nisem mogel speljati, moral sem ga ful pod obrati

držati in sem komaj speljal tako da ni ugasnil.

Potem tudi ko sem se v 1. prestavi peljal in sem dal v 2. prestavo je v breg izgubil obrate in ni vlekel nikamor več.


Nič, sem rekel dovolj, treba bo razdreti motor vse pregledatiin prečistiti itd.


Po odprtju motorja so bile sledeče težave:

- "razletena" sklopka oz. ni bila sestavljena kot bi morala biti in res čudno, da je sploh šlo prestavljati
- fuč ležaji in semeringi glavne gredi
- prebijanje elektrike (kabli stari in razpokani)
- vrh bata razpokan in ga je kr malo manjkalo
- glava oz. kapa cilindra imela neko pušoo vprešano, kamo se je zavijačila svečka (nekaj doma delano)
- umazan in capacane dize uplinjača

...ampak ojnica brez zračnosti, cilinder je tudi OK (brez risov, tudi pregret ni) :)



Tako je bila potrebna obnova: nov bat L 48, novi ležaji in semeringi (za gred, sklopko, sornik-bat), nove platine, novi kabli (štrom), obnovljena sklopka, nove lamele, nova svečka in seveda druga glava/kapa cilindra, menjan in prečiščen tudi uplinjač z enakim...


Motor danes sestaljen, seveda je po nekaj pritistkih lepo vžgal. V prostem teku veliko bolj normalno "lavfa", še vedno pa malo težje vleče v nižjih obratih.
Prva zelo potegne, pa druga tudi potem 3, 4 in 5 pa ni kaj več...


Zdaj pa ne vem če je potrebno nastaviti uplinjač, gor je verjetno BING 18 uplinjač... piše BING, na drugi strani pa so neke oznake
1/20/103


na sliki bivši uplinjač, zdaj je gor isti samo da je vse original kot mora biti...





na sliki prejšnji uplinjač, zdaj je gor isti samo da je vse original kot mora biti...

Nastavlja pa se lahko prosti tek in pa neki vijak za zrak (mislim da je za zrak), diza notri pa je 40 (ne vem če je original).


Mogoče je problem v zobnikih, saj je prednji zobnik 12 zadnji pa 32 zobov in pa izpuh je gor MF POWER.

Slika motorja (zelo je umazan):




Hvala za odgovore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Avtor Sporočilo
automatic_7
Automatic A3


Pridružen/-a: 10.12. 2009, 20:46
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 19 Nov 2016 12:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Ta forum že več let ni aktiven,

prijavite na naslednja foruma ki imata večletno tradicijo:

http://mopedist.si/
ali
http://tomosavtomatic.mojforum.si/tomosavtomatic.html

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tomos Forum Seznam forumov -> Delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group


 
phpBB Template designed by SkaidonDesigns